הסדרי רישום לחברות נדל״ן
יזמי התחדשות עירונית וכן חברות משכנות ממשלתיות, לא פעם נתקלים במצבים שונים שעלולים לעכב את הפרויקט העומד על הפרק ולעיתים אפילו לסכל את הוצאתו לפועל, וזאת בשל אי הסדרת רישום זכויות דיירים או קושי בהשגת אחוז החתימות הנדרש לצורך קבלת היתר בניה או מימון בנקאי.
המצבים הללו עלולים להיווצר בשל מספר סיבות שהן:
ראשית כל, דיירים אשר קיבלו זכויות בנכס מכורח ירושה, אולם לא הוציאו צו ירושה ולא הסדירו את הרישום לטאבו על שמם.
נכסים בבעלות הדיירים שהם פסולי דין כקטינים או בעלי מוגבלויות אשר אינם רשאים לבצע פעולות בנכס בעצמם ויש צורך לקבל אישור מהאפוטרופוס ובית המשפט.
דיירים בדיור הציבורי אשר רכשו את זכות הבעלות אך לא הסדירו את רישום הנכס ואת העברת הזכויות.
חשוב שתדעו, אם בעל הנכס הוא קטין או אדם שמונה לו אפוטרופוס, הוא יידרש לקבל את אישור בית המשפט לכל פעולה שהאפוטרופוס עושה בשמו בנכס.
אם הדבר מתגלה רק בשלב איסוף החתימות הרי שהדבר יכול לעכב את זמן יציאת העסקה לפועל וכן בשלב מאוחר יותר גם את שלב קבלת היתר בניה וגיוס מימון בנקאי.
משרדנו מציע מגוון שירותים שיסייעו לכל יזם שלא להתעכב עם התקדמות פרויקט בשל בעיות ברישום זכויות דיירים או בשל המתנה לאישור בית המשפט לפעולת אפוטרופוסים בשם הדיירים.
בין שירותי המשרד
הוצאת צווי ירושה או צווי קיום צוואה ורישומם בטאבו
המשרד פועל לצורך קבלת צו ירושה או צו קיום צוואה ורישומם בטאבו. במידה והעיזבון של המנוח כולל נדל"ן, מדובר על שלב חיוני ביותר לצורך העברת רישום נכס ליורשים בצורה רשמית.
הסדרת רישום בעלות של דיירים בדירות עמידר או חלמיש
המשרד פועל לצורך הסדרת רישום בעלות על דירה לדיירים הזכאים לה מטעם תוכניות דיור בישראל שמטרתן היא לספק פתרונות דיור ברי השגה.
בקשה למינוי אפוטרופוס ובקשות נוספות הרלוונטיות לצורך קידום הפרויקט
המשרד מציע את שירותיו בתהליך הגשת בקשה למינוי אפוטרופוס כאשר אחד או יותר מדיירי הפרויקט איננו יכול לקבל החלטות באופן עצמאי הנוגעות לנכס שרכש בו בשל גיל, נכות או מחלה.